top of page

*שיחת ההתאמה וההמלצה בחינם, ללא התחייבות ונשמרת בדיסקרטיות מלאה.

המליצו לי על המטפלים שהכי מתאימים לי

ציפור - הדרכת הורים, ייעוץ הורי, בקשר לטיפול

רוצה לקבל המלצה לפסיכולוגים ולמטפלים רגשיים מומחים בהדרכת הורים?

נתאים לך מטפלים פרטיים מנוסים בהדרכה הורית, שקרובים לאזור מגוריך ושזמינים עכשיו לעזור לך!

בשיחת טלפון, מתאמת טיפול פסיכולוגי תקשיב לקשיים הספציפיים שלך, ותמצא לך מתוך מאגר של 500 מטפלים מוסמכים ומהיכרות אישית, את המאצ' המדויק עבורך!


היינו מתחילים בהדרכת הורים אם רק היינו יודעים מי באמת יעזור לנו?

משהו לא רגוע, לילדים יש המון קשיים בגן, בכיתה או בבית. לפעמים נראה שהמורה, הגננת והחברים לא מבינים את הילדים שלנו, והאמת שגם אנחנו לא ממש מסתדרים. הילדים כל הזמן במסכים, לא פוגשים חברים, לא רוצים ללכת לבית הספר, לחוגים ו... אלו רק מקצת מהדוגמאות של השיחות כשהורים מתקשרים למרכז בקשר לטיפול ומבקשים את ההמלצה שלנו.


במקום לבזבז זמן ולקבל המלצות מ"שמועות" ניתן לכם המלצה אמינה ודיסקרטית שתתאים בדיוק להעדפות שלכם. החיבור לפסיכולוגים ולמטפלים רגשיים שמתאימים במדוייק לכם הוא המפתח להצלחת התהליך, שיתן לכם כלים פרקטיים לעזור לילדים ולגדול כהורים וכזוג.



באילו מצבים הדרכת הורים יכולה לעזור? ועוד הרבה יותר

להפוך להורים ולאפשר לנו ולילדים לצמוח ולהתפתח זו משימה לא פשוטה. רבים מאתנו חווים קשיים בהורות ובגידול הילדים מהגיל הרך עד גיל ההתבגרות וגם הרבה אחרי. אמהות ואבות רבים ביחד ולחוד פונים למרכז לקבל המלצה להדרכת הורים. רק כדי שתרגישו שזה ממש בסדר, הנה כמה דוגמאות:



הדרכת הורים וטיפול משפחתי עוזרים בכל מגוון הנושאים שמטרידים את ההורים בקשר בינהם ובינם לילדים. טיפול בקשיים הזוגיים עוזר לפתרון הקשיים עם הילדים ולהפך. טיפול מקצועי ודיסקרטי של מטפלים שמתאימים בדיוק לכם יכול לשנות את האווירה בבית ולהפחית את הקשיים של היקרים לכם.



איך הדרכת הורים וטיפול משפחתי יכולים לעזור?

כמו שלומדים נהיגה וכמו שמתאמנים בספורט, כך טבעי שנלמד ונתרגל הורות, זוגיות והתפתחות שלנו ושל הילדים במשפחה.


בקשיים רבים של הילדים בגיל הרך ובגיל ההתבגרות הדרכת הורים עדיפה על טיפול רגשי ישיר לילדים. פעמים רבות משלבים ביניהם כדי שההורים יהיו מעורבים, שהרי הם המטפלים הראשיים. הדרכת הורים מוצלחת וקשובה נותנת לנו כהורים כלים אפקטיביים לכל החיים.

טיפול משפחתי מתבסס על ההנחה שהקשיים הרגשיים נוצרים במשפחה, ולכן גם הפיתרון מקורו ביחסים בין ההורים ובינם לבין כל הילדים. ייעוץ משפחתי מוצלח ומותאם עוזר לכל בנות ובני המשפחה לשפר את התקשורת ולהגדיל את ההבנה.


לא כדאי לחכות ל"פיצוצים" או להמלצה של יועצת בית הספר, המורה או הגננת. עדיף כבר להתחיל בהדרכת הורים או בטיפול משפחתי ותרגישו בהבדל.


איך נדע שנקבל המלצה מהיכרות אישית למטפלים שיתאימו לנו?

המפתח להצלחה בהדרכה הורית או בטיפול משפחתי טמון בהתאמה המדוייקת ובכימיה למטפלים, כדי שתרגישו בנוח במקומות שכואבים ומעוררים בושה. התחלת הדרכת הורים עם מטפלים שיתגלו כלא מתאימים לכם ולילדים, עלולה ליצור יותר נזק.


מה מיוחד בשיטת ההתאמה שלנו?

איך נתאים לכם מטפלים מומחים בהדרכת הורים שבדקנו?

במאגר שלנו 500 אנשי טיפול מוסמכים מכל תחומי הטיפול הרלוונטיים לדוגמה: מטפלים משפחתיים, מומחים בהדרכת הורים, מטפלים זוגיים, פסיכולוגים, פסיכולוגיים חינוכיים, פסיכולוגים קליניים, עובדים סוציאליים, פסיכותרפיסטיים, מטפלים רגשיים ועוד.

בטיפול משפחתי ובהדרכת הורים משלבים מגוון גישות וכלי טיפול כמו לדוגמה: טיפול דיאדי, טיפול משולב CBT; טיפול בגישות דינמיות; פסיכותרפיה לגיל הרך, לילדים ולבני נוער; טיפול בטראומה, אובדן ואירועים קשים בגישת AEDP. בנוסף חלק מהמטפלים המנוסים בהדרכת הורים ובטיפול משפחתי מתמחים בטיפול בהורות לזוגות חד מיניים.

כל אחת ואחד ממגוון אנשי המקצוע מוכרים לנו אישית, ועברו תהליך של מיון קפדני. נמליץ לך רק על מטפלים בעלי ניסיון והתמחויות רלוונטיות בטיפול בקשיים כמו שלך.


הילדים שמסבים לנו כל כך הרבה גאווה ונחת, מעוררים בנו גם קשיים וכאבים. הדרכת הורים ע"י מטפלים רגישים בעלי ניסיון עושה הבדל ענק בבית ובחוץ. הצעד הראשון מתחיל עכשיו!


אולי התובנות האלו גם יעזרו לך?

bottom of page