top of page

*שיחת ההתאמה וההמלצה בחינם, ללא התחייבות ונשמרת בדיסקרטיות מלאה.

המליצו לי על המטפלים שהכי מתאימים לי

ציפור, טיפול זוגי משפחתי, בקשר לטיפול

רוצה לקבל המלצה לטיפול זוגי ולטיפול משפחתי?

נתאים לך מטפלים פרטיים מנוסים בטיפול בזוגיות ובמשפחה, שקרובים לאזור מגוריך ושזמינים עכשיו לעזור לך!

בשיחת טלפון, מתאמת טיפול פסיכולוגי תקשיב לקשיים הספציפיים שלך, ותמצא לך מתוך מאגר של 500 מטפלים מוסמכים ומהיכרות אישית, את המאצ' המדויק עבורך!

למה לדחות את הטיפול הזוגי כשאפשר לקבל המלצה אישית שתעזור לך, לכם ולכן?

לפעמים נראה שאין פיתרון למשבר ביחסים. הריבים, השתיקות או חוסר האמון משתלטים? יש חילוקי דעות בלתי פוסקים סביב הילדים ובכלל והבית הפך לזירת קרב? הקשר, התשוקה והמין זה כבר לא מה שהיה, יש מה לעשות? אלו רק חלק קטנטן מהשאלות שנשים וגברים, זוגות ויחידים מתארים כשהם פונים אלינו למרכז בקשר לטיפול.


במקום לבזבז זמן בחיפושים בגוגל, לקבל המלצות מ"שמועות" ולחשוף קשיים אינטימיים שאולי מעוררים בך בושה, אפשר פשוט לקבל המלצה אמינה ודיסקרטית שתתאים בדיוק לההעדפות שלך. נמליץ לך על מטפלים שבדקנו, שמנוסים בטיפול בקשיים כמו שלך ושקרובים לאיזור מגוריך. לא צריך להגיע לפיצוץ, זה יכול להיות אחרת!



באילו קשיים טיפול זוגי וטיפול משפחתי יכולים לעזור? והרבה יותר

רבים מאתנו עלולים לחוות קשיים לפני, במהלך ובסיום הזוגיות. השילוב של שני אנשים שונים שהופכים לזוג ולמשפחה יכול לעורר הרבה שמחה ונחת, אך גם הרבה קשיים, משברים וקונפליקטים. אנשים רבים ביחד ולחוד פונים למרכז לקבל המלצה לטיפול זוגי, לדוגמה מהסיבות הבאות:


  • משברים ביחסים - מריבות, קונפליקטים, מאבקי כוחות, חילוקי דעות סביב הילדים ובכל נושא.

  • משברי אמון ופרידות - חוסר אמון, בגידה, פרידה, החיים בנפרד, גרושין, הילדים והגרושין.

  • קשיי תקשורת - חוסר תקשורת והקשבה, פערים בציפיות, לא רואים אותי, לא מבינים אותי.

  • שחיקה בזוגיות - משעמם ביחד, נגמרו תחומי העניין והדיבורים, טיפול זוגי בגיל השלישי.

  • זוגיות פרק ב' - הילדים שלי, הילדים שלך, הגרוש שלי, הגרושה שלך, הזוגיות אחרי הגירושין.

  • טיפול משפחתי - הקשיים בזוגיות משפיעים על הילדים ולהפך. הקשר בין האחים והדינמיקה בין ההורים יוצרים גם משברים אצל הילדים ופוגעים באווירה בבית ובמשפחה.

  • אלימות במשפחה - אלימות בין בני הזוג, יחסים אלימים, אלימות בילדים, אלימות כלכלית ומילולית.

  • טיפול מיני - קשיים ביחסי המין, קשיים בתפקוד המיני, דימוי גוף, מעברי חיים, פגיעות מיניות וכד'.


יש עוד המון סיבות שאנשים עוזרים אומץ ומחליטים לשפר את הזוגית, ואם אין ברירה לפרק אותה או למצוא זוגיות חדשה. הגיע הזמן לקבל המלצה שאפשר לסמוך עליה למטפלים זוגיים שישמרו על הדיסקרטיות.



מה מיוחד בטיפול זוגי משפחתי? חבל לחכות למשבר

באופן כללי, טיפול זוגי משפחתי עוסק בקשר, במערכות יחסים ובכל הדינמיקה הזוגית שמתערבבת במשפחה שלה, שלי ושלנו. טיפול זוגי מוצלח עוזר לדבר, לשחרר מחסומים, לשתף בכאבים וברגשות, לקחת אחריות, ליצור אינטימיות ואמפתיה, לשנות דפוסים ואפילו לחזור לאהוב. מטפלים זוגיים מומלצים יוצרים תהליך שבו רואים כל אחת ואחד בנפרד ואת הזוג ביחד. ייעוץ זוגי אחראי ומותאם יכול להיות מאוד אפקטיבי, ולהציל את הנישואין גם כשנראה שאין סיכוי.



איך נדע שנקבל המלצה מהיכרות אישית למטפלים זוגיים שיתאימו לנו?

בזוגיות כמו בטיפול זוגי, סוד ההצלחה טמון בקשר ובחיבור האישי. התחלת טיפול עם יועצים זוגיים שיתגלו כלא מתאימים, רק עלולה להגדיל את הרתיעה מטיפול זוגי. גם כך עשיתם צעד אמיץ, חבל "ליפול" על טיפול זוגי שלא תרגישו בנוח להיפתח ולשתף ביחד ולחוד בקצב שלכם.


מה מיוחד בשיטת ההתאמה שלנו?

איך נמצא את החיבור למטפלים זוגיים ומשפחתיים שבדקנו ושיתאימו לך, לכם ולכן?

במאגר שלנו 500 אנשי טיפול מוסמכים מכל תחומי הטיפול הרלוונטיים כמו: מטפלים זוגיים, יועצים זוגיים, מטפלים מיניים, סקסולוגיים, פסיכולוגים, פסיכולוגים קלניים, עובדים סוציאליים, פסיכותרפיסטיים, מטפלים רגשיים ועוד.

בטיפול זוגי יש מגוון גישות וכלי טיפול כמו לדוגמה: EFT, אימגו ועוד. בנוסף חלק מהמטפלים הזוגיים מתמחים בטיפול בזוגות חד מיניים ובהדרכת הורים. כל אחת ואחד ממגוון אנשי המקצוע מוכרים לנו אישית, ועברו תהליך של מיון קפדני. נמליץ לך רק על מטפלים בעלי ניסיון והתמחויות רלוונטיות בטיפול בקשיים כמו שלך.


מערכות יחסים לעיתים עולות על שרטון, אבל טיפול זוגי מקצועי וקשוב יכול לעזור לנווט מחדש ולהביא את הספינה לחוף מבטחים. הצעד האמיץ שלכם לשיפור הזוגיות מתחיל כאן ביצירת קשר!

אולי התובנות האלו גם יעזרו לך?

bottom of page