top of page

*שיחת ההתאמה וההמלצה בחינם, ללא התחייבות ונשמרת בדיסקרטיות מלאה.

המליצו לי על המטפלים שהכי מתאימים לי

ציפור - טיפול פסיכולוגי בקשיי קשב וריכוז, בקשר לטיפול

רוצה לקבל המלצה לפסיכולוגים ולמטפלים רגשיים מומחים בטיפול בהפרעות קשב וריכוז?

נתאים לך מטפלים פרטיים מנוסים בטיפול בקשיי קשב וריכוז לילדים ולמבוגרים, שקרובים לאזור מגוריך ושזמינים עכשיו לעזור לך!

בשיחת טלפון, מתאמת טיפול פסיכולוגי תקשיב לקשיים הספציפיים שלך, ותמצא לך מתוך מאגר של 500 מטפלים מוסמכים ומהיכרות אישית, את המאצ' המדויק עבורך!


למה לדחות את הטיפול אם אפשר לקבל המלצה אישית למטפלים בקשב ובריכוז?

"הילד שלי חכם, אבל בכיתה הוא כל הזמן מפריע, מרביץ ורב עם הילדים, גם בבית עם האחים לא קל." "הילדה אמנם שקטה, אבל בכיתה היא "מתנתקת", "בלגניסטית" ולא מצליחה להתארגן בזמן." אלו רק מקצת מהתיאורים של הורים שמתקשרים למרכז בקשר לטיפול, כדי לקבל המלצה מהיכרות אישית למומחים בטיפול פסיכולוגי ובטיפול רגשי בקשיי קשב וריכוז (ADHA או ADD).

החשש הגדול שאלו לא "רק הפרעות הקשב והריכוז", אלא שהקשיים בלימודים, בעבודה ובכלל יוצרים קשיים רגשיים נוספים. חלק מהילדים ומהמבוגרים באמת מאמינים שהם "כישלון", לא עומדים בציפיות, מאשימים את עצמם ו…

מכאן כדור השלג רק גדל! פניה מוקדמת לטיפול פסיכולוגי ולטיפול רגשי יכולה לעצור את הפגיעה ההרסנית בביטחון העצמי, ולתת כלים להתמודד עם הקשיים הרגשיים שמסביב לקשב ולריכוז.



באילו קשיים טיפול רגשי יכול לעזור להפרעות קשב וריכוז ובכלל?

ילדים, בני נוער ומבוגרים רבים סובלים מהפרעות קשב וריכוז (ADHA או ADD). יש מצבים שחושבים שאפשר ל"הסתדר" רק עם הוראה מתקנת, יש מצבים שכדאי לקחת גם תרופות כמו ריטלין, אך ברוב המקרים כדאי לשלב גם הדרכת הורים וטיפול רגשי. הנה כמה דוגמאות לקשיים שטיפול מקצועי ומותאם אישית יכול לעזור:


  • טיפול בקשיי קשב וריכוז - קושי להתרכז; מוסחות גבוהה; כל דבר מוציא מהריכוז; קשיי התארגנות; קשיים ניהוליים; קשיים בזיכרון; קושי להתמקד, להגיע למטרה, לסיים דברים, לבצע מטלות מורכבות ועוד.

  • טיפול בהיפראקטיביות - הילדים נוטים לדוגמה: לאי-שקט, קושי לשבת במקום אחד, בעיות התנהגות והפרעות בכיתה, מציקים, מרביצים ומתוייגים כ"לא ממושמעים".

  • טיפול באימפולסיביות - הילדים נוטים לדוגמה: לריב, לכעוס, מתקשים לשלוט בעצמם, מתנגדים לכל דבר, מתווכחים או "מתישים".

  • טיפול ב-ADD - קשיי קשב וריכוז, אך פחות היפרטאקטיביות. הילדים לדוגמה: שקטים וממושמעים, אך "מרחפים", "מתנתקים", "לא מקשיבים", "בלאגניסטים" ועוד.

  • טיפול בקשיים רגשיים נלווים - תחושת חוסר מסוגלות, ביטחון עצמי ירוד, קשיים חברתיים ועוד. לפעמים נטיה לדוגמה: למצבי רוח, לתסכול, לכעסים, לתחושת אשמה, לעצבות ואפילו לדיכאון.

  • טיפול בקשיים נלווים - לפעמים לקשיי קשב וריכוז מתלוות גם קשיים נוספות כמו: ויסות רגשי, ויסות חושי, הפרעות התנהגות, דיסלקציה, דיסגרפיה ועוד.


הקשיים שמוזכרים כאן ועוד רבים אחרים בדרך כלל לא חולפים עם הזמן, אלא להפך. החדשות הטובות, שטיפול מתאים לקשיים הספציפיים שלך ע"י מטפלים מומלצים בעלי נסיון בטיפול בקשב ובריכוז באמת יכול לעזור בכל גיל.



איך טיפול פסיכולוגי וטיפול רגשי יכולים לעזור להתמודד עם קשיי קשב וריכוז?

הפרעות קשב וריכוז (ADHD ו-ADD) הן מאוד מבלבלות ומשפיעות על מגוון תחומי חיים. טיפול מוצלח מתחיל באבחון קשב וריכוז והקשיים הרגשיים שמתלווים להם. רבים מהילדים, בני הנוער ומהמבוגרים שמתמודדים עם קשיי קשב וריכוז פיתחו "צלקות רגשיות" ואמונות שליליות כלפי עצמם. חלקם מאמינים לדוגמה שהם: אשמים, מאכזבים, נכשלים, לא מוצלחים בלימודים, עצלנים, מטומטמים וכד'. הקשיים האלו עלולים להתדרדר לדיכאון, להתמכרויות ולסמים, בפרט בגיל ההתבגרות ולאחריו.

חבל לדחות, טיפול רגשי והדרכת הורים יכולים לעצור את ההחמרה בקשיים הרגשיים, החברתיים וההתנהגותיים ולתת לך כלים להתמודד עם הפרעות הקשב והריכוז וכל הקשיים ש"מתערבבים" איתן.


איך אדע שאקבל המלצה מהיכרות אישית למטפלים ב-ADHD וב-ADD שיתאימו לי?

טיפול בהפרעות קשב וריכוז (בעיות קשב וריכוז) דורש התמחות ספציפית בתחום, וניסיון בטיפול בילדים ונוער או במבוגרים. בנוסף להסמכות ולניסיון חשוב לא פחות, שיווצר חיבור אישי וכימיה בינך לבין המטפלים. ניתן לך המלצה אישית ואמינה, שתחסוך לך זמן, חיפושים של מטפלים באזור והחשש להתאכזב שוב.


מה מיוחד בשיטת ההתאמה שלנו?

איך נתאים לך מטפלים מומחים בהפרעות קשב וריכוז?

במאגר שלנו 500 אנשי טיפול מוסמכים מכל תחומי הטיפול הרלוונטיים: פסיכולוגים חינוכיים, מטפלים רגשיים לילדים ולמבוגרים, מטפלים משפחתיים, מומחים בהדרכת הורים, עובדים סוציאליים, פסיכותרפיסטים ומטפלים ב-CBT. לפעמים נמליץ על מטפלים בשיטות טיפול כמו: טיפול בהבעה וביצירה, תרפיה טיפול באומנויות, תרפיה בתנועה לילדים, טיפול במשחק להפרעות קשב ועוד.

כל אחת ואחד מאנשי המקצוע שבמאגר מוכרים לנו אישית, ועברו תהליך של בדיקה ומיון קפדניים. נמליץ לך רק על מטפלים בעלי ניסיון רלוונטי בטיפול בקשיי קשב וריכוז כמו שלך.


הפרעות קשב וריכוז עלולות ליצור קשיים רגשיים, חברתיים והתנהגותיים שמחמירים כמו כדור שלג. טיפול פסיכולוגי וטיפול רגשי מתאימים יתנו לך כלים להתמודדות עם הקשיים. ההחלטה שלך לשפר את המצב מתחילה כבר כאן!

אולי התובנות האלו גם יעזרו לך?

bottom of page