top of page

*שיחת ההתאמה וההמלצה בחינם, ללא התחייבות ונשמרת בדיסקרטיות מלאה.

המליצו לי על המטפלים שהכי מתאימים לי

ציפור, טיפול CBT סי.בי.טי, בקשר לטיפול

רוצה לקבל המלצה לטיפול פסיכולוגי ולטיפול CBT פרטי לילדים ולמבוגרים?

נתאים לך מטפלי CBT מנוסים בטיפול בקשיים כמו שלך, שקרובים לאזור מגוריך ושזמינים עכשיו לעזור לך!

בשיחת טלפון, מתאמת טיפול פסיכולוגי תקשיב לקשיים הספציפיים שלך, ותמצא לך מתוך מאגר של 500 מטפלים מוסמכים ומהיכרות אישית, את המאצ' המדויק עבורך!


למה לדחות את הטיפול אם אפשר לקבל המלצה לטיפול CBT שיעבוד לך?

כבר כמה זמן ההרגשה שלך לא משתפרת? החרדה, הלחץ והמתח עולים? משהו מעיק, לא מרפה ופוגם בחיים שלך? יש עוד המון קשיים וכאבים רגשיים והתנהגותיים שטיפול CBT מקצועי ואחראי יכול לעזור. חבל לדחות ולסבול אם אפשר לקבל המלצה לפסיכולוגים ולמטפלים רגשיים מוסמכים המתמחים בטיפול CBT.


במקום, לבזבז זמן בחיפושים בטלפונים ובגוגל, לדבר עם חברים כדי לקבל המלצות מ"שמועות", אפשר פשוט לקבל המלצה אמינה שמתאימה בדיוק עבורך. ניתן לך המלצה שאפשר לסמוך עליה למטפלים שבדקנו מתוך המאגר שלנו שיראו אותך, יתנו לך כלים להתמודד ויעזרו לך להפחית את החרדות ואת הקשיים הספציפיים שלך.



באילו קשיים טיפול CBT יכול לעזור לילדים ולמבוגרים?

מבוגרים והורים רבים פונים אלינו למרכז בקשר לטיפול, ומבקשים המלצה לטיפול CBT (סי בי טי) לילדים או לעצמם. טיפול קוגניטיבי התנהגותי אכן ידוע כטיפול אפקטיבי לחרדות, ללחצים לטראומות ובכלל. רבים פונים אלינו למרכז, ומבקשים המלצה שאפשר לסמוך עליה במצבים הבאים לדוגמה:



טיפול CBT מאוד אפקטיבי לכל אותם מצבים ולעוד קשיים רבים אחרים, אך הצלחת הטיפול תלויה בהתאמה שלך לגישת הטיפול ובעיקר לחיבור האישי למטפלי ה-CBT.



מה זה טיפול CBT ואיך הוא עוזר?

טיפול CBT (סי בי טי או סיביטי) הוא טיפול קוגניטיבי התנהגותי (Cognitive Behavioral Therapy). הרעיון בגישת טיפול זו הוא שכדי ליצור שינוי אצל מבוגרים, ילדים ונוער, יש צורך בשינוי תפיסת המציאות (כמו שמקובל בטיפול קוגניטיבי), לצד צורך בלמידה ובתרגול של התנהגויות חדשות (כמו שמקובל בטיפול התנהגותי).


לכולנו יש דפוסים והרגלים שמשפיעים על האופן שבו אנחנו חושבים, מרגישים ומתנהגים בכל סיטואציה. טיפול ממוקד סביב שינוי דפוסי הפרשנות וההתנהגות, יאפשר לנו לסגל פיתרון חדש ולהתמודד עם הקושי שהגדרנו.

רבים מהמטפלים משלבים את גישת ה-CBT בטיפולים פסיכולוגים ובטיפולים רגשיים, בהתאם לקשיים הספציפיים של כל אחת ואחד.

טיפול CBT מתאים לקשיים ספציפיים לטיפוליים נקודתיים וקצרי טווח, לעומת טיפול פסיכולוגי דינאמי לדוגמה.



איך אדע שאקבל המלצה אישית למטפלי CBT שבדיוק יתאימו לי?

סוד הצלחת הטיפול, בהתאמה ובכימיה למטפלי CBT שמתאימים לאישיות שלך ומנוסים בטיפול בחרדות ובקשיים כמו שלך. התחלת טיפול עם מטפלי CBT שיתגלו כלא מתאימים לך, רק עלולים להגביר את החרדה, ליצור יותר תסכול, אכזבה וביזבוז זמן, דווקא כשהכי כואב ומלחיץ.


מה מיוחד בשיטת ההתאמה שלנו?

איך נתאים לך מטפלי CBT מוסמכים שבדקנו?

במאגר שלנו 500 אנשי טיפול מוסמכים מתחומי טיפול רלונטיים: מטפלי CBT לילדים, לנוער ולמבוגרים, פסיכולוגים, פסיכולוגים קליניים, עובדים סוציאליים, פסיכותרפיסטיים, מטפלים רגשיים ומטפלים זוגיים שעברו התמחות בטיפול CBT.

בהתאם לצורך שלך לעיתים נמליץ על מטפלים המשלבים גישות טיפול כמו: מיינדפולנס, DBT ,ACT ,EMDR ביו-פידבק, גוף נפש ובודהיזם.

כל אחת ואחד ממגוון אנשי המקצוע מוכרים לנו אישית, והם עברו תהליך של מיון קפדני. נמליץ לך רק על מטפלים בעלי ניסיון והתמחויות רלוונטיות בטיפול בקשיים כמו שלך.

לצערנו, הזמן לא מקל. החרדה והקשיים לא יחלפו ללא טיפול מקצועי, שיתן לך כלים לעשות דברים שקודם לא העזת. טוב שאכפת לך מעצמך. הצעד הראשון כדי להרגיש יותר טוב מתחיל עכשיו!


אולי התובנות האלו גם יעזרו לך?

bottom of page